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Premiere Vision Report - A Dynamic Session Marked by Growth

News

Premiere Vision Report - A Dynamic Session Marked by Growth

carlotta pellizzari

Première Vision Paris closed the February 2017 session dedicated to spring 18 collections with a 2.3% increase in visitors over February 2016, bringing the total number of visitors to 56,250.

At 73% international, the show's visitorship, coming from 124 countries, is unique and unrivalled among upstreamtrade shows, characterised by its high quality and diversity in terms of:
’’markets: ready-to-wear, leathergoods, fashion jewellery, shoes...
’’range: free-lance designers, international groups, small and mid-sized companies positioning: luxury houses, medium and high-end fashion and accessories brands, major retail brands...

In a complex and changing global context, this fine performance reflects not only the attractiveness and strength of Première Vision Paris, but also the effectiveness of its creative positioning, a strategic vector of differentiation and growth. The results of the Première Vision Barometer of creative industries for the first semester of 2016 attest to this.

Driven by its creative, selective offer, innovative and inspirational information, and enhanced efficiency - with departitioned industry sectors and synergies between business activities - this last edition also owes its success to a particularly rich program of news and innovation, well appreciated by both visitors and exhibitors.

Première Vision di Parigi ha chiuso la sessione di febbraio 2017 dedicata alla primavera di 18 collezioni con un aumento del 2,3% di visitatori rispetto a febbraio 2016, portando il numero totale di visitatori a 56.250. Al 73% internazionali, visitorship della manifestazione, provenienti da 124 paesi, è unico e senza eguali tra monte fiere, caratterizzate per la sua alta qualità e la diversità in termini di: mercati: ready-to-wear, pelletteria, bigiotteria, scarpe ... gamma: designer free-lance, i gruppi internazionali, le piccole e medie imprese Posizionamento: case di lusso, media e di fascia alta moda e marchi di accessori, grandi marchi di vendita al dettaglio ... In un contesto globale complesso e mutevole, questa bella performance riflette non solo l'attrattiva e la forza di Première Vision Paris, ma anche l'efficacia del suo posizionamento creativo, un vettore strategica di differenziazione e la crescita. I risultati del Barometro Première Vision di industrie creative per il primo semestre del 2016 attestano a questa. Spinto dalla sua, offerta creativa selettivo, informazioni innovativo e stimolante, e una maggiore efficienza - con departitioned settori industriali e sinergie tra le attività di business - questa ultima edizione anche deve il suo successo a particolarmente ricco programma di notizie e l'innovazione, ben apprezzato da visitatori ed espositori.